nivå22

Sho bloggen, igår va jag ute på krogen, drog till Nivå22 vid Fridhemsplan och hinklalllish lite där med GiGi och Sandra Mulatt :) .. efter det så åkte vi mot vällingby hem till Fati och chillade bara, hände inte så mycket, tog typ nattbussen hem vid halv 3 från centralen.. faaaan va kaaallt det är ute asså på nätterna, helt sjukt. Och idag ska jag tillbaka till hemmet så det kommer vara ännu kallare där och jag kommer sakna min älskling som fan asså. Ska fråga om jag får permis nästa helg :) .. Blev ändå rätt hinkad igår haha, 4 dagar i rad broshan. Nu är jag trasig som fan. Ska packa klart och ta på mig mjukisbyxor och sen kommer min älskling hit efter han har varit i huddinge. Har lite bråttom får skriva mer när jag kommer tillbaka till hemmet.
 BLESS / MRS S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0