my baby


Heeej bloggis. Igår va ja i vällingby med Patrick, Jeiyar och Mikken. Shottade lite o så, och jag känner mig riktigt jävla trasig asså. Hasr druckit 3 dagar i rad nu.. kommit hem typ 7 på morgonen och sovit tills 3 på dagen sen duscha och sen ut igen. Det känns nästan som när ja kommer till Maria så vilar jag upp mig för jag vwet att jag kommer fucka ur när jag har permis. Pratade med Adbi igår i telefon på morgonen, skön han e asså puss på dig haha. Nu har jag precis duschat och sen ska jag möta Jeiyar och kanske Sandra mulatt i stan för jag måste till apoteket. Min älskling är så söt som följer mig med till stan varje morgon.
 PUSSSSSSSS O KRAM / s




MIN BABY


Kommentarer
Postat av: Yoana

Söt blogg:D läget?

2010-01-02 @ 17:05:22
URL: http://yoanainaction.blogg.se/
Postat av: Yoana

Härligt!:) jodå lite frusen, annars så:D haft ett bra nyår?

2010-01-02 @ 17:21:24
URL: http://yoanainaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0