2 lax 10

Godmorgon bloggen :) Vaknade för ett tag sen, har vänt FÖR mkt på dygnet, somnar sju nuförtiden och sover för länge på dagarna :( Det måste fixas innan jag börjar skolan haha.. Hur var eran nyår då? Min var iaf tung hahah, fast tror jag skämde ut mig ganska mkt, aaaaa d gjorde jag nog hehe. Tänker inte prata mer om d hihi men grabbar d är FUCKING 2010 mahahahah, det här året gick överdrivet fort och endå var den sämst. Igår var jag i vällingby m mina älsklingar Sandra & Jeiyar. Dom har förlovat sig så grattis till dom ;) Jag önskar er all lycka i världen grappar :) Vi var iaf hemma hos Patrick & dom tvingade mig och shotta & jag hatar o göra d hahah men d gick bra tillslut och jag blev ganska borta. Kom hem typ halv 3, kokade te och pratade m en sötnos :) AWHGGGGGGGGG VAD JAG HATAR ATT JAG ÄR 16, JAG VILL FUCKING VARA 18 , känner mig så fucking liten :( jag är liten fuck er. Två år kvar är väldigt lång tid och jag pallar nte vänta haha.. döööööööööööööööööööööööö. ska dricka te och döööö nu så ni vet. Ha en trevlig dag mina barn /Mikhoe
gaefaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0