wohohohohohoh

Tjoooooooooo bloggish:) Vad händer, jag är fett glad haha.. Sitter iaf och lyssnar på medans vi faller, om och om och om och om igen. Fan aso kan ju inte fastna för en kantarellen låt :( KNAS! hehehe. Var på möte med iv på ubg idag, det gick bra aso.. Fast kmr gå ensam med 8 killar i klassen haha fett roligt. Men fett sköna tider och sånt, måndag - torsdag börjar vi 8.45 och slutar 13.00 , sen på fredagen så är det typ "utflykter" eller ngt fett tjill :) Nu ska det fan funka också, ska kriiiiiiiiiga så jag slipper gå om en klass till. MÅSTEEEE! Nu sitter jag iaf i mitt ljuva hem :) Mår fett bra, älskar livet, älskar allt och alla just nu. Fan vad härligt. Saknar en person fett iaf och han vet det haha så puss på dig baby. Nu ska jag äta lussebulle, gå ut och röka och ringa SANDRA! Så det så.. blässssss mina barn /M
a bre

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0