Woho!

Haha tjoooooo, vi blev somsagt tvugna att radera den andra bloggen. För några nyfikna jävlar suttit och läst varenda ord (min soc & släktingar & föräldrar). Fan alltså R.I.P mshighlife! Men iaf därför bloggar vi här nu så jag hoppas dom inte får tag på denna blogg heller :)
Idag har jag chillat i skolan, alla typ pyntade & skit. Vi fick skiiiit god kebab till lunch haha med vitlöksås också ouff.Mitt soc möte gick bra, typ. Förutom att jag fick reda på att dom läst vår blogg och att jag kommer bli tvungen att gå på typ 400 olika möten & göra urinprov varje vecka när jag flyttar hem. SUCK SÄGER JAG..
Soumaya kom inte till skolan idag haha SYND BABE, nu är hon skyldig dom 1000:- för hon inte gick haha!
Men det lossar väl såsmåningom hoppas jag hehe. Snart kommer Sandra hem till älskade Stockholm!
Dagen efter hon kmr hem så fyller jag år :D då blireee knas ;) hihi.
Nu är jag iaf hemma, åt nyss paj & vaniljsås, fan vad jag saknar DETTA!
Att kunna äta goda saker och inte svälta varje jävla kväll pågrund av någon jävla peru hora.
Försöker få mina föräldrar att köpa en lägenhet till mig när jag fyllt 18 haha:) fast d är ju ett tag tills jag gör det.. Fan vad jag längtar :/ hehe
Nu ska jag spela habbo, har typ ba 15 HC dagar kvar ;/ Måste fylla på nytt sen HAHA!
Bleeeeeeeessssssss /M

hahahah fuuuuuuuucka ur till denna låt i helgen aso(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0