wiwiwiwiw

Hehe aloo bloggen:) Vad händer? HÄHÄHÄ ne juste du kan inte svara bloggen ahahah fett synd... Jag är iaf hungrig, väntar på att marsvinsätaren kmr hem så vi kan gå till resturangen någongång!  Undra vad jag ska beställa hihi :D
Imorgon flyttar jag hem föralltid:) Sandra kommer också hem imorgon,
fast inte permanent :/ Attans.. Haha tror Sandras psyke har försämrats sen hon flyttade dit, pratade med henne i telefon, eller pratade? Hon pratade med hundarna istället för mig HAHAHAHA! Helt lost.. ÄLSKAR DIG BEBI :) 3 dagar kvar tills min födelsedag hihi,
hoppas jag får pengar, för mina pengar på kortet är typ slut?
Förstår inte hur, eller jo haha knark är dyrt. Vi ska spååååååååra som FAN dåå också hähä längtar.. Längtar tills den 23:e också hehe, grooooooovt <3 Ska underhålla mig med att spela habbo tills fittan kommer någongång, klockan är fan 6? Where u at marsvinsfreak? Måste packa och sånt också ju haha skriver kanske senare puss mina barn /M

bbb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0