whihiho

Hej bloggen eheehe vad händer :) Jag pratade nyss med kakish iaf som är ute och springer på mellandagsrean. ALDRIG att jag drar dit aldrig! Hatar den fuck den. Man hittar ingenting & man måste gå runt bland massa äckliga människor nej nej nej.. Kommer ihåg förra året hade vi dygnat och åkte in typ 8 på morgonen helt onödigt eftersom man endå inte hittade något & mådde skit på vägen hem. Heheeee... Har suttit och spelat wow med daniäl hihi <3 och det är värsta simpsons maraton på tv till typ 11 ikväll? Haha fett synd om den personen som sitter och kollar exakt varenda avsnitt HOOOOSTT :p Ikväll vet jag nte vad som händer ut ska jag iaf hihi. Vi har börjat måla i mitt rum nu FETTT NIIIIICEEEEE, längtar tills den är klar! ouf vad jag ska kampa där då. På måndag lr tisdag så drar jag till heby, ska hälsa på Sandra i typ två dagar sen därefter är det NYÅÅÅÅÅÅÅÅR! ahah taggad som fan. Aja, ska gå och ringa anonym nu och ha lite telesex HAHa :) Puss och smek mina barn / M
asdsad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0