västerort

Heeej.. Igår kom ja hem, käkade lite thai mat som pappa hade köpt med sig. Seen så duschade jag och fixade mig o sådära och sen drog jag in till stan för att möta upp Didan o hans tjejkompis. Jag och Didan åkte till Hässelby och träffade massa killkompisar till honom, kan säga att jag har alllllllllldrig frusit så mkt, ouffff va kallt de vaaa. Nu är klockan fett tidigt o jag e upppe bara för jag har fucking soc möte, sen ska ja hem o duscha o så och vänta på Mikaela, sen ska jag gå och tatuera mig. Träffade Puffis igår också en stund :) och sen träffa jag Pecco i vällingby centrum frååån INGENSTANS :D inte sett han på kanske två år. It feels good too be home <3
 / S





Min kusin är gangsta med pistol. You better watch your back


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0