Uppe fett tidigt

alåå .. kan inte ens fatta att jag är vaken 09:00. rekord. Kankske för att ja va så fucking trött efter jobbet igår så jag däckade typ halv 12 i min sköna säng hehehe. Jag ska iallafall fixa mig och sådär och sen ska jag och Marina in till Uppsala och shoppa lite. Får se om det blir så att jag smygåker en sväng till Väsby, håll ena ögat öppet ;) hahaha. Igår gjorde jag inte ett jaaaaaack shit. Pratade med Didan i säkert 4-5 timmar i telefon och faan va jag saknar han :o my best friend. Hoppas på gud att du får komma hit o bo här asså. Annnars är det Crackie o Didhoe on the road tror jag nog. Nu ska jag spela habbo lite.
 Bless / S




Blame it on the weeeeeeed


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0