Trött

Godkväll bloggis, sitter och dricker fett med te just nu har blivit fett sjuk efter den här dagen, fuck vintern asså fuck det här vädret skjut det usch. Kommer aldrig orka stå ut den här vintern ska gå i ide tycker jag.. Iaf, åkte ju till väsby vid typ 12 tiden idag. Tog 560 från kallhäll, gick av i kyrkvägen, skulle byta buss mot runby(?) där Sandra bor, men nej jag är dum i huvudet och råkar ta bussen mot BRUNNBY, jväla fucking fail barn jag är. Så hon fick komma och möta mig i centrum ist haha. Hon försökte lära mig hur man öppnar dörrar med kort, funkar perfekt för henne men inte för mig. Nej nej jag kan ju inte göra ett faking skit juu. Sen gick vi till tatueringsgrejen, så hade dom tydligen sagt fel tid till henne? Men det gick bra endå & tatueringen vart GROOOOOOOOVT fin, skit fiiin. Hon får lägga in bild på den sen:) Längtar tills jag fyller 18, vill också tatuera mig, gå på krogen köpa egna cigg & göra vadfan jag vill :( Två faking år kvar är sjukt mkt. Sen så gick vi iaf till station, vi skulle röra oss mot vällingby & möta didan. Men självklart ska tågen vara 50 min försenade pga all jävla fitt snö! DIEEE SNOWY DIE.. Sen så gick vi av i sollentuna iaf tog bussen mot vällinby o så sjääälvklart ska d va fett med trafik mellan kista & rinkeby så det tog ett år innan vi ens var framme i spånga.. sen gick vi och åt på älskade donken, beställde happy meal fick en fett flummig leksak:) den är skiiiiiit cool. Sen lalla vi runt, didän köpte cigg t mig sandra fick huvudmassage jag frös o blablabla. Sen ringde älskling mig också:) Han har permis på onsdag då ska han komma hem till mig hihi längtar <3 Shit aso känns som jag skrivit en bok hähä men de bra. Imorgon blir d fest i solna med tjejerna woho! Glöm inte att gratta mig. Nu ska jag gå och dööööö, hoppas Sandra är påväg hem snart hon måste vara duuktiig så hon kmr därifrån någongång. Pusspuss mina kära barn /mikhoe
afsaf

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0