Tatuerings oskulden tagen.

Heeeej bloggen. Igår va en crazy dag, mikken tog fel buss hem till mig så jag fick åka och hämta henne hehehe. Vi gick i centrum ett tag och sen gick vi till tatueringsstudion där jag tatuerade mig höhöh, gjorde inte så ont som jag trodde men det kändes ju. Vissa moment gjorde de ont :( men de va bara bita ihop för jag är iallafall nöjd med resultatet :D .. Sen åkte vi till vällingby och mötte Didan och sen käkade vi på donken. Seeen åkte mikken hem och jag stannade kvar, chillade ett tag i hässelbygård och sen tillbaka till vällingby hem till nån snubbe, hade iallafall as kul. Men det där var sista gången jag fick ha sådär kul. Ouff. Nu sitter jag och väntar på Mikken som är påväg hit, vi ska typ dricka té och försöka bli friska tills ikväll hahah, not gonna happen. Jag missade ju mitt sista tåg igår så jag kom inte hem förräns 4 på natten, snacka om att det var kallt, så nu är jag dunderförkyld också. Bajs på det. Nu ska jag klä på mig,
 PUSSSSSSS <3 / S




Min tattoooooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0