SUNNY

Heeeeeej på er. Sikken här. HAHAHAHA. Fyfaaaan vare snöar ute, jag skämtar inte när jag säger att det är snö upp till mina knän. Har iallafall jobbat sen 7 imorse och kom nyss hem. I bilen påväg hem fick ja veta en rolig sak, JAG SKA HEM IMORGON ISTÄLLET! för soc tror att ja kmr skylla på snön så att tågen inte går så jag missar mitt möte på torsdag hahaha. Men de e niiiice ju. Jag o mikken kommer hem samma dag :D kan inte bli bättre. Fast hon behöver iallafall inte åka tillbaka till marsvinsätaren, men jag måste tillbaka till potatisätaren, förlåt om du läser det här maria. HÄHÄHÄ. Ska iallafall fucka ur för på fredag fyller MIKAELA ÅÅÅÅÅÅR :D grattis i förskott bebis. Nu ska jag dra in och käka lasange, tvätta, och sen packa. WOOOOOWOWOWO. PUSSSSS / S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0