Sorri

HEJ BLOGGEN! Förlåt för skiiitt keff uppdatering, som vnaligt har jag inte orkat & inte haft så mkt tid. Mycket stress nu när det är julafton o så ;) hehe. Min vecka har varit töng. Allt har rullat på bra och jag har mått bra ahah. Igår var d julafton. Men ingen julkänsla :( where did it go? Fan då. Älskade ju när jag var liten och räknade dagarna tills julafton även fast det var ett halvår kvar liksom. Nu bryr man sig typ inte, även fast man försöker.. Hehe.. Fick iaf parfym, digitalkamera, sockor&vantar(från finland såklart) hähä tack farmor & farfar. Strumpor, kläder, marsvin HAHAHA! Badgrejer, presenkort och sen massa skit :) Är ganska nöjd iaf. + SÄNG juste hhähä och imorgon ska vi börja göra i ordning mitt rum :D Ska flytta in i min brors gamla rum vi ska måla om och sånt hihifett nice!
Igår efter vi öppnat julklapparna o shit så spelade familjen monopol haha, vi satt i typ över en timme tills jag vart fett absad så jag gav upp och gick ut o rökte & mötte pota :) Han gjorde lite dumma grejer höm.. Sen tjilla vi ute i kylan träffade robi också good gooddd... Nu väntar jag på maaaaten sen ska jag ut tror jag hihi. Puss och kel mina barn :) /Mikaela
arwerw

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0