shuläni.

alå alå.. Igår softade jag hemma hos Fati med jeiyar, Sandra mulatt, Patrick, Mikken. Drog till systemet och köpte hink och sen satte vi oss hemma hos Fati och började hinka, min lur gick sönder igår också, så nu har jag fått låna en telefon av fati till idag, så kom min pappa nyss med en Samsung telefon till mig som han har som reserv, skiiiiit ful och jag fattar absolut INGENTING av den, har alltid haft sony ericsson i mina dar :( RIP. Vad händer idag? Jo jag ska först softa hos mig med jeiyar tror jag, vet inte. Sen kanske vi drar till vällingby hem till Fati, men jag vill ut på krogen sen men det vill inte han, ska försöka dra med han. Vet inte riktigt vart jag kommer befinna mig vid tolvslaget. Men alla slå en pling på min lur för har inga nummer, hihi :)
 PUSS / S





jag och min bebi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0