Night

Hehe, nattblogg eller vad man säger? VAD HÄNDER DÅ!? Nej ingenting hehe, sitter och pratar med gulliga andre på msn, han tipsar mig om bra filmer jag kan ladda ner men kan inte bestämma mig =( Jag undrar vart Sandra är? Kanske är hon hemma hos sin pojkvän, kanske är hon ute på krogen, kanske sover hon? Bortsprungen är hon iallafall. AJA! Du får höra av dig när du ser det här baby :D Blev nyss bjuden till ***** imorgon. Fett länge sen man såg honom, han vill att vi ska se på film och mysa haha! Får se hur jag gör. Mihihhii. Snart är det nyår & den kommer bli den bästa :) SÅKLAAAAAART DEN KOMMER jag lever ju heehehehe. Har inte mycket att säga, ska dricka upp mitt tvåliters vatten & lägga en tung film. Bloggar mer imorgon :) Godnatt mina barn /Mikzor
ehehehea
Sjukt gammal bild alltså, saknar som fan
Notera att fläcken på mina mjukisbyxor är spilld glade, ni vet toalettspray HAHAHAHAH..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0