mikzoR

Godmorgon bloggen. Har typ ingenting att säga, är fett hungrig ska äta frukost snart tror jag.. Har rensat mina kläder & alla mina onödiga saker, som mina 100 mobiler som inte funkar typ hehe. Pappa ska skjussa mig vid 3 tiden typ, det kommer ta typ 2 timmar att åka dit (?) Jävla Sandra, varför var du tvungen och bli placerad så faking långt bort hehe. Det finns inga pulkabackar där i närheten heller :( Jag som vill åka pulka. Jajajajaja, måste börja fixa mig, shit måste röka min morgoncigg också hehehehe. Puss och kel mina älskade barn ni är vår framtid /M
adas

Kommentarer
Postat av: Kawie ♥ - Diary of me

söt tjej ! (:

2010-01-04 @ 16:22:51
URL: http://kawie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0