Maria ungdom

Godmorgon bloggen, nu ska jag klä på mig och sminka mig och sen ska jag åka till älskade stockholm för att åka till hatade maria ungdom. Ska ta en spruta bara, tur att jag slipper pissa iallafall. Sen ska jag åka hem till mig och hämta lite saker och droppa av lite saker, sen till tatueringsstudion och hämta mitt motiv, så jag kommer antagligen inte blogga mer idag förräns ikväll. Måste platta håret också jag ser ut som en pudel i håret just nu hahaha. Igåår kollade jag på animal planet med mikkis, har aldrig sett det där djurpoliserna förut så igår var första gången för mig, fan va sööööööööööööööööööööööööta dom ääär asså. Ska lätt köpa en kattunge som jag kan gosa med och som bara tycker om mig och biter alla andra. Sizzla ska den heta (; .. Fett onödigt inlägg men men, SEE YAAAAAAAAAA / S





omg hittade denhär låten, kommer ihåg hur mkt ja älskade beatet för typ 2 år sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0