Make love not war

ASSÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ OOOOOOOOOOOOOOH SHIT, JAG ÄR SÅ FUUUUUUUCKING GLAD! GUD BELÖNAR MIG, JAG ÄR BÄST! ALLTING ÄR SÅ UNDERBART JAG DÖÖÖÖR! ALLT ÄR PERFEKT HAHA! VARFÖR HÄNDER ALLTING BRA MIG NU FÖÖÖR OCH INTE TIDIGARE? hahahah baby ringde mig nyss & har inte pratat med han sen han åkte in i sommras! han har permis dagen innan julafton då ska vi träffas ahahh längtar som faaaaaaan :)
PLUS att jag flyttar hem på onsdag, PLUS att sandra får permis på torsdag i typ tio dagar PLUS att jag fyller år på fredag! ALLT ÄR SÅ FUCKING PERFEKT! det enda som saknas nu är sommaren. Ge mig :(
ahahh ville bara skriva det hihi pusss älskar er allaaaa hihihi /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0