M

Alo blogg, sitter och dör typ.. Väntar på att pappa ska komma sååå vi kan åka hem. Finns inte mkt att säga farväl till här, eller jo Animal planet och det centrala boendet. Borta bra men hemma bäst. Pratade med Sandra nyss, hon är på bussen påväg mot uppsala haha fett happy snart är hon hemma i STOCKHOLM. Hehe idag har jag ba chillat i skolan, maya kom också? Från ingenstans hahaha duktig baby. Förstår inte varför Haider inte ignorerar mig hela tiden :( Vad har jag gjort liksom? Jag kan ju inte kontrollera mina känslor? Det är inte mitt fel att jag är okontrollerat förälskad i honom. HAHAHAHAHHAHAHAHAH!! yessiiirrr, imorgon har jag soc möte tidigt så slipper skolan, därefter ska jag följa med sikken när hon gör sin tattoo :) Måste ju hålla henne i handen baby. Bebis ska ringa mig imorgon också, hoppas han gör det annars kmr jag flippa ur. Har nt mer att säga förutom att JAG ÄLSKAR DIG HAIDER DU ÄR MITT ALLT OAVSETT VAD! ahahahhahhaha, bloggar mer när jag är hemma. Puss mina barn /M


Måste måste måste måste bara lägga den här låten haha

 

 


Kommentarer
Postat av: soumaya

hahahha <3

2009-12-16 @ 16:15:10
URL: http://zagga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0