M

Allluuu:) min dag har varit BRA, okej den har varit bra förstår ni? BRA!! Var i skolan och dog lite, lämnade ifrån mig datorn i typ 5 minuter för att gå ut och röka och självklart när jag kmr tillbaka så kunde inte nidjat eller amer hålla tassarna från min fb, så dom har suttit och bombat min logg och kommenterat folks foton osv -,- men det kan jag leva med hehehehe! Vi fick lasange i skolan om jag minns rätt? Tog för mkt som vanligt fatzooo.
Sedan har det inte hänt så mkt, spelat habbo, sovit på soffan, irriterat mig på perufittan, pratat med baby.
Sandra kmr hem om 8 dagar och jag fyller år om 9 dagar :D FETT TUNGT! asååååå åh, jag vill ha sex med mig själv, varför kan man inte det! JAG VILL för jag är så fucking bäst, ska gifta mig med mig själv också i framtiden. Ska göra allt för mig själv aahahahh, alla andra kan suga hehehe.. Nu är jag jätte hungrig, ska gå & mumsa något gott, om d finns.. puss /M

måste ba lägga den här låten ahah, BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄZZZZ


Kommentarer
Postat av: emilia m

hahahah, den där låten e så jävla skön :D

2009-12-10 @ 09:03:31
URL: http://ailimes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0