KILL A MIKHOE

Hähähähäh, orkar egentligen inte blogga men fok that:) I lördags mötte jag kakan & nicole, flummade runt lite här & där letade smokie men ingen släppte ½ så vi kriigggade så hittade vi grönt i Rissne woho! Hehe, lyckades skära mig på en facking dörr också när vi sprang från bevakning, lyckat? -.- Igår så gjorde jag inte ett skit typ, chillade och kom ner på jorden spelade habbo m sandra och sånt hähä.. Idag var jag i skolan, satt kvar en stund och geekade Happy pets på fb med kakan.. Sen halv 4 ringde min mor & frågade om jag stod utanför porten? Wtf? Jag hade tydligen möte med soc, beroendemottagningen mina föräldrar & mina fosterföräldrar. Kul att dom informerade mig om det också haha. Så jag sprang enda från fridhemsplan till skanstull naatt.. Mötet gick fett bra, ska sova hemma på torsdag o fredag. Sen flyttar jag hem om typ 8 dagar :) WIIIIIIIIIIIEE! Sjukt glad..
Men just nu är jag feeett arg, sandra blev portad från sin habbo gubbe CRACKLUDERZ, för att namnet var olämpligt? Från ingenstans också! Så hon gjorde en ny gubbe BLAZEBRUDEN, så hon överförde alla möbler o sånt till den, men tror ni inte hon blir portad FÖRALLTID på den också? Jävla hooooooorungar habbo är. Blir fett suuur på riktigt aso jävla fifflare ska polisanmäla dom mohahahahhaa.. Så nu kmr Sandra inte spela habbo m mig längre :( ÅNGEST
Orkar inte skriva mer nu haha, sov gott mina barn /mikhoe

a

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0