Jobbajobbajobba

hej bloggis :) . Har precis ätit middag och nu sitter jag och snackar med min kusin på msn typ.. Ska snart ringa mikkis och gå ut och röka lite. Sen ska jag nog städa eller nånting så jag somnar tidigt idag, vill bara sova hela tiden. Ungarna på jobbet tar död på mig. fok dom. Iallafall så blev jag avstängd från TVÅ habbokonton igår.. så jävla fittiga dom hustlar mig på pengar så jag skrev hot-mail till dom och sa att jag skulle polisanmäla dom om jag inte fick pengar på mitt kort, hoppas dom är riktigt rädda nu hehehe. Men det tror jag inte eftersom jag inte fått något svar och att jag har MINUS 19 kronor på mitt kort hahaha. Nu ska jag ringa mikh0e :D .. 


/ miss S

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0