helg!

Shuu bloggen. Har precis kommit hem från jobbet och nu ska ja snart in o slänga in tvätt i tvättmaskinen. Ska väll inte göra nånting speciellt idag för ja e mittp å fucking landet -.- .. Imorgon ska jag med marina till Uppsala och shoppa lite. Får en lång helg eftersom ja inte jobbar på måndag för soc kommer och sen ska jag till tandläkaren. Aja iallafall så har jag feeeeet ångest. Mina abs symptom har börjat komma tillbaka, får skit ont i huvet och svettas om händerna och är irriterad hela tiden. Och inte nog med det så har ja ångest över boys boys boys .. Finns två stycken jag kan välja mellan men jag vill ha dom båda i en. Den enas utseende och beteende och den andras hjärta. Vet fan inte vad jag ska göra för just nu leker jag med dom båda, not nice. Fuck love ibland asså. Nu ska jag gå till tvättstugan.
 peace / S




Föör tung låt / miss s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0