Hej feber.

Asså shiiit va dåligt ja mår, jag har 39,7 graders feber och jag orkar inte ett shit. Jag och mikaela va i  Huvudsta på nån fest igår och shiiit asså vi båda mår knas idag. Om det inte var för att mikkis fyllde år så hade jag aldrig gått ut, grattis igen bebi. Missade sista tåget inatt också så fick ta nattbussen. Stog o snackade med väktarna och sådära. Alle messade mig när ja kom hem och ville komma förbi, men sa att vi skulle ses idag men är ju sjuk :( Idag ska jag bara vara hemma för får inte gå ut för då kör dom tillbaka mig till hemmet DIRR. Bara för jag har festat sen i onsdags varje dag, dom tror ja ersätter drugsen med alkohol. Nu ska jag lyssna musik o sådär, PUSS / S



Jag och bebi <3




Busted (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0