blame it on the weed.

Godmoooorgon bloggen. Igår på kvällen så kollade jag och Marina på Get rich or die tryin. Skit längesen ja såg den så. Inte för att jag är ett stort fan av 50 cent men whatevaaaaaaa. Efter filmen så gick jag in till mig och började kolla på en annan film, sen däckade jag vid 01:00 kanske och vaknade klockan 2 av att jag drömde en sjuuuk dröm om Didan bland annat. Här är min dröm:
Jag var med didan, mikaela,kisse och amir och några andra, wtf (?) .. Iallafall så skulle vi köpa röka och jag gick för att köpa OCB, tror det här kan ha hänt i framtiden när dom börjar ha poliser på kiosker. Iallafall så gick ja in o bad om papper och hon i kassan säger "Sandra det här är inte bra, det är för ditt eget bästa" Sen kommer en polis och följer efter mig och vill haffa mig till ungdomshem på direkten utan att ja ens har kommit fram till mina kompisar än. Jag börjar skrika att hon är en jävla fitta osv, då säger hon "nej nu får det va nog" .
och sen vaknade jag. HAHAHAHAHA, helt sjukt, aina tar mig för ja köper ocb hahahah.
Iallafall när ja vaknade så ringde jag till didan, pratade med honom heeeela natten tills 6 imorse, jag fick nått fucking ryck att ja skulle städa :S han sa att han inte känner nån annan som skulle komma på den iden klockan halv 6 på morgonen hahaha? Shit vilket långt inlägg nu sätter jag PUUUUUNKT.

Bless slash miss S



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0