bebis

heej bloggen. är fett sliten, va på Chaplins igår och röjde med Anna. Började tjafsa med två snubbar från Belgien. Nu är jag helt pank igen, fan va pengarna gick åt jag är fan galen. Beställde in först en vodka redbull var, sen en shot bricka med 10 stycken shots. Sen skulle ja beställa en till shotbricka men det blev vodka nånting, 10 flaskor för 300. Shiit va full jag blev ouff, iallafall så kom min älskling jeiyar dit, vi softade där och tog en öl och så sen så ville jag tagga därifrån så vi hämta våra jackor i garderoben och sen skulle han följa med mig till nattbussen. Det va över två timmar tills den skulle gå så vi åkte till hans killkompis i vällingby och softade där till 4 på natten typ, sen följde han med mig till T centralen och IN på tåget och kolla så ja kom in ordentligt, söt han är asså, sen åkte han hem till vällingby igen. Min sötnos hihihihi <3 .. Idag får vi se vad som händer, ska väll träffa han igen. Pussssssssssss / S


Kommentarer
Postat av: Mellis

Kissie är INGEN idiot!! :D hon är ju coool!

2009-12-26 @ 14:20:30
URL: http://mellblomman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0