ah

Hej bloggen, tänker uppdatera nu ENDAST för att fitt iranie pota klagar så mycket. Nu sitter jag i skolan på lästid typ(?) Vet inte ens varför jag är här, papi vill inte att jag ska samla på mig mer frånvaro hehe. Sitter och smaskar mandariner och lyssnar på Nelly bääästa. Har inte mycket att säga förutom att POTA ÄR EN FAKING MEPHI TORSK HOPPAS HAN FRÄTER SÖNDER SIN NÄSA OCH HAN ÄR KÅT I ANNAA GREK, såååå fuck you ahahahahahahahaha!!
heeeyeye must be the moneeyey.. Det är kul det här. Jag är fett hungrig, och jag längtar som fan tills helgeeen & till min älskling. Får ingen fucking lunch i skolan idag heller snåla fittor DIIIIIIIEEEEe säger jag. Nu ska jag typ spela och leka med mina katter peajs my children /mikhoe

Kommentarer
Postat av: pota

HAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAH

Din facking tjack torsk fakking tjackare :P:D:D

2009-12-15 @ 13:46:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0