88

Alloo bloggjävel.. Kom nyss hem, igår vart det knas. Eller inatt. Inge mer röka för mig efter denna helg :/
Så fucking fail jag är aso skjut mig! Fick iaf reda på att jag flyttar hem till julen också fett nice :)
Kan inte tänka mig att jag bott här 3 månader snart, känns som typ ett år ;s it sucks..
Duschade nyss iaf & ska fixa mig snart och möta Johanna hihi. Har inte så mycket mer att skriva än att jag är
FAAAAIL så grov fail. Jag dööööööööööööör! Fuck myself. Haha är inte ensam iaf baby Maya torska också, vila i frid gumman haha.
Nu ska jag måla naglarna & föna håret. Bloggar senare kanske
Peace /M

a
Min man till höger, så ni vet! Se men inte röra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0