2009

ÅRET
Hur har året nollnio varit för dig? - Inte det bästa, mycket misstag. Men har lärt mig nu. 2010 ska bli BÄST!
Bättre än förra året?  -  Nej haha
Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - Haha oja :)
Har du flyttat under år nollnio? - Ja, till skanstull & tillbaka hehehe.
Har du hittat en ny låt som du älskar? - Många haha
Har du kysst en främling? -  Ofc hehe


KÄRLEK
Har du varit kär? - Japp
Har du sagt jag älskar dig till någon? - Yes
Har någon sagt jag älskar dig till dig? -  Ja
Har du haft ett hemligt förhållande? - Haha, typ ;)
Har du haft ett förhållande? Ja
Har du varit otrogen? Japp


SORG & HÄMD

Har någon av dina vänner försökt/begått självmord?  Nej, det hoppas jag inte
Har  någon i din släkt avlidit? -  Nej
Har du slagit någon riktigt med knytnäven? -  Ja
Varit i slagsmål? -  Ja
Har gråtit på grund av kärleken - Nej fuck kärleken den ska gråta för mig ahahaha


PERSONLIGT
Har du gjort någonting du ångrar? - Ja, väldigt mycket
Isåfall vad? -  Sårat folk, förstört mitt liv, varit en dålig förebild för min lillasyster.
Har du skämt ut dig? - Skämmer alltid ut mig haha
Har du ljugit för en vän? -  Någon vitlögn aa
Har du varit ute en hel natt? -  Ja
Har du blivit tagen av polisen?  -  Ja
Har du sovit i samma säng med någon av det motsatta kön? - Ja 
Har du sovit i samma säng med någon av samma kön? -  Ja
Gillar du någon just nu? Nej 


SKOLAN & FRITIDEN
Vilken skola går du på? - Börjar iv i ubg efter lovet :)
Har någon varit elak mot dig i skolan? - Nej haha
Hatar du ngn på din skola? -   Jag hatar ingen :D
Har du gjort ngt framsteg? -  Absolut, men kommer inte på vad
Haft alla rätt på ett prov? -  Nej haha :/
Vad gör du på fritiden? - Chillar med livet, familjen, är med tjejerna & festar.


VÄNSKAP
Har du träffat nya vänner? -   Ja många haha
Har du förlorat en vän? -  aa
Har du slagit en vän? - Kanske
Har du fått tillbaka kontaktet med en gammal vän? - Yes
Har du gått bakom ryggen på en vän? -  Nej
Har du ljugit för en bästavän? -  Nej 
Har du en vän du verkligen kan lita på - Absolut
Har du haft en relation med en vän? -  Ja



BLESSS FRÅN MIKHOE :D pusssss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0